تخاريف صائم - كرسى معسل -

من أعمالى

تعليقات

  1. غير معرف9/27/2006 07:50:00 م

    حلوة يا جيمي... كل سنة وانت طيب يا جميل..

    ردحذف
  2. غير معرف9/27/2006 11:19:00 م

    و انت طيب يا جميل

    و عرباوى كلها بخير

    ردحذف
  3. غير معرف9/28/2006 03:12:00 ص

    كل سنه وأنت زى النيله السوده
    بما أنك بتسم لنفسك تروح مدونات الناس وتديهم دروس فى عدم تحويل المدونه الى شات وتتهكم عليهم وفى نفس الوقت لاطع شات بوكس على المدون التخريفيه
    بتاعتك يبقا أنت مناااافق
    ثانيآ و ركز معايا أنت مانع الشتيمه فى مدونتك وفى نفس الوقت بتروح مدونات الغير
    و تقلل من شأنهم زى ردة فعلك تجاه موضوع ليلى وتعليقك عند أبتاف يبقا أنت كده منااااافق مره تانيه ومدعى حريه وبكده بتدينى الحق أنى أشتغلك زى امن الدوله
    واضح أنك مريض نفسى أنا بكتب تعليقى وأنا مستخسر الوقت ده فيكى بس أحتمال تفهم أن كل أنسان وليه فكر خاص وأبسط قواعد الحريه المزعومه بتاعتك أنك
    تحترم غيرك والا أنت كده هاتخلى نفسك ملطشه والغريب أنك دايمآ بتهاجم البنات
    واضح أنك متعقد منهن ونون النسوه عامله معاك دقة نقص جامده
    وباعتبارى دكتور ممكن أعمل نفسى طبيب نساء وأكشف على عقلك الباطن
    قووول أأأف ده أنت عقدة بشنيطه مش واحده خنتك وطارت تعمل كده
    أهدى شويه وكمان بلاش تتكلم فى السياسه وده أمر من دكتور بيعاجك من الشذوذ
    الفكرى والخراء التدوينى والتناقد مع الذات أنا صحيح معنديش مدونه بس ممكن
    أعملك واحده وأعمل فيها فيلسوف بس أطمن أنا مش ناوى أنزل لمستواك المتدنى
    رجاءءء بجد بطل أستفذاذ أحسن أنت لو أكلت قفا من أيدى الطاهره هتفقد البصر والسمع وهاتعتمد بس على حاسة الشم يا شمام وبعدين أيه حكاية أستقصاء الصيام اللى أنت حاطه ده أنت فى السعوديه يا عم الشيخ كل أنسان حر
    ده أنت مناااااافق و كذاب كبير بس بتأوح كعادتك طبعآ لو فكرت هاتعرف انا مين
    بس مش هاتقدر تواجهنى لأنك جبان بس على الموضوع انا واحد مختلف معاك من زمن لأنك بتخدع الناس وانا كمان يا ذكى من الغد متهيألى عرفت ولا غبائك مستحكم لما تتعب قول وأنا أقولك أسمى أعتبرنى باعملك فزورة رمضان بدل شيريهان روح كتك داهيه

    ردحذف
  4. غير معرف9/28/2006 03:19:00 ص

    معلش فيه أخطأ أملائيه حاول تستشف الصح بقا
    نسيت أكتبلك العلاج
    كل يوم الصبح تقعد على حجر عمك علاءءءءءءءءءءءء وتقول وااااااء
    الضهر تروح أقرب قسم بوليس وتعمل فيها عبيط لحد ميكيفوك
    فى الليل تروح مبولة رمسيس حلوه رمسيس أنت عارف سكتها ههههههههههههه
    المهم تشوف كام واد كده زيك وتاخدهم على بيتك وتتحزم وترقصلهم عشره بلدى
    وبعد كده انت فاهم أمشى على العلاج عشرين سنه وأنت حالتك حتتحسن كتيررر
    تختختخاررررريفى

    ردحذف
  5. غير معرف9/28/2006 09:52:00 م

    و كان الكومنت السابق أحد التعليقات القادمة من المستنقع

    رأسا اليكم و دة طبعا نتيجة للثورة الهائلة اللى حققها وثائقى الجزيرة فى أشهار التدوين

    و اللى فعلا حول مجتمع التدوين من مجتمع مستنييرين لمجتمع شات و حوارات

    و شتيمة بعيده عن الجدل الفكرى

    المشكلة من يهاجمنى يفتقر دائما لابسط و اتفه المعلومات عنى

    الدكتور النفسانى بيقول انى واحد بهاجم البنات بس

    مش عارف بصراحة جابها منين القصة دى و من الواضح ايضا انه ما فهمش الكاركاتير

    اللى كان عن كلنا ليلى ... و طبعا مش عندى وقت ليه انى اشرحه

    و بيقول انى متعقد من نون النسوة ... بصراحة اضحكتنى من تفاهتك

    لانى متزوج من سنة و مراتى جمالها يفوق جمال حريم كلنا ليلى دول

    لو عصرتهم و صهرتهم لتكوين افروديت هذا الزمان

    و للاسف مش صاحب علاء للدرجة اللى تخلينى ازوره و ان كان علاء برضوا شخصية

    مستنيرة و تجربته جديرة بالاحترام

    طبعا تهديدك ليا بالضرب دة هبل و اعتبره فنجرة بوق كيبوردية

    و ادعوك لمزيد من الشتيمة للتنفيس عن مكبوتاتك

    و تفاهة شخصيتك فى الحياة الحقيقية ...

    و بجد صلح اخطائك الاملائية علشان انا قرفت و انا بقرى تعليقك

    حاجة تقرف

    ردحذف
  6. غير معرف9/28/2006 10:16:00 م

    انت غبى فشخ على فكرة

    عقدة ايه يا اهبل اللى انت بتتكلم عليها

    انا متجوز يا متخلف من سنة و متجوز ملكة جمال يعنى

    مش محتاج اعرف بنات و يسيبونى لان انا اللى بارفض انى اتعرف

    و كمان انت ركيك كيك فى كتابتك و دة ان دل على شىء يدل على الجهل

    ثالثا انا مش مختلف مع حد من الغد و لو انت من الغد و انا مختلف معاك

    و بتقول انك تقدر تمد ايدك و بتاع فانا مستنيك و اماكن تواجدى معروفة للجميع

    انت اكيد واحدة مسخناك و لا حد شاخخ فى مبولة دماغط المحترمة

    فجيت تطرش الكلمتين اللى زنقينك دول هنا

    و على فكرة بصراحة

    اكره ان يهاجمنى الاغبياء

    هات حد كويس شويه عنك اعرف احاوره

    ردحذف
  7. غير معرف9/28/2006 10:51:00 م

    السلام عليكم
    الأخ دكتووور نفساووووى

    بص الكلام اللى انت بتكتبه دا بجد عبيط وسورى فى اللفظ لكن هو فعلا كدا ويدل إنك ماتعرفش أى حاجه عن جيمى إلا انه مدون

    على فكره جيمى مش مختلف مع الغد
    بالعكس جيمى كان واحد من اللى نظموا اعتصام ايمن نور وكان واحد من اللى شاركوا فى ذكرى مرور عام على انتخابات الرياسه اللى هى تحت عنوان الرئيس وكان واحد من اللى كانوا موجودين لما اعضاء الغد كانوا عايزين يمنعوا الامن انه ياخد عربية السونديس والكهرباء
    وكان ممكن جدا يتاخد زى الأربعه اللى اتاخدوه كل دا وهو مش غد ولا ليبرالى يبقى ازاى مختلف معاهم؟؟؟


    جيمى نفض

    ردحذف
  8. غير معرف9/29/2006 03:04:00 ص

    علي فكرة جامده كيييك بس شكلها علي الطبيعه احسن وياربيت تقول هي مرسومه فين بالزبط

    في انتظارك عندنا في المكتب يوم السيب الساعه 8 بليل ضروري

    ردحذف
  9. غير معرف9/29/2006 05:07:00 ص

    ياعم الدكتور النفسي.....مادام المكان هنا مش عاجبك طاب ما تفكاك منا و تمشي.. اصل مش شايفلك يعني هنا اي لازمة... كل اللي بتعملوا هو شتيمة جيمي...ياتقول رايك في الحياة يا اما تخلع بادبك....
    غريبى صحيح

    ردحذف
  10. غير معرف9/29/2006 05:11:00 ص

    صحيح يا عم الطبيب
    كل سنة و انت طيب
    رمضان و كدة يعني لو مش عارف

    ردحذف
  11. غير معرف9/29/2006 11:39:00 م

    يا متخلف أنا مقولتش أنه مختلف مع الغد أنا بقول أنه مختلف معايا أنا وسبق أنى واجهته بكده أنا مش بخاف من حد ولا حتى شتمت حد بس أنتوا بتتكلموا من غير ماتعرفوا أنه بيسيب تعليقات زفت فى بعض المدونات وبيهاجم أصحابها و دى قلة ذوق عشان كده فكرت أنى أعامله بالمثل جايز يفهم يعنى أنا مش مختلف معاكم أنى أسلوبى زفت برضه بس أنا شايف أن دى الطريقه المثلى للتعامل معاه أنا بحاول أعالجه مش أكتر فالمفروض أنكوا تخليكوا فى حالكم عشان ده حاله مريض يعنى
    أما أنت يا جيمى أنا مهددش بضربك أنا لو عايز أعمل حاجه زى كده فالحمدلله أمكانياتى تسمحللى أنى أروح أضربك فى أى مكان و محدش هايدافع عنك
    وبرضه مش هاريحك وأشتمك ولو مش قادر تعرف أنا مين حدد ميعاد بعد رمضان
    وأنا أقابلك فيه ونتناقش و زى ماتحب يا سوسو
    هههههههه ده أنت وكسه المحروسه و متقلقش مش هاضربك ولا حاجه
    أنا بس هعالجك من الحاله اللى انت فيها وهى مهاجمة المدونيين بحجة أنهم قلبوها شات متكنش الأدمن و أحنا مش علرفين ولا مأجرينها منك خليك عاقل كده

    ردحذف
  12. غير معرف9/29/2006 11:49:00 م

    mohamed abdalla
    بلاش أنت خاصة أنك من الناس اللى بحترمهم جدآ
    وأختلافى مع جيمى مجرد ردة فعل وأنا بخاطبه بأسلوبه وللمره التانيه أنا لم أذكر أختلافه مع الغد أنا ذكرت أختلافى معاه لأسباب خاصه بأسلوبه هو واللى زاد الطين بله أنه بيهاجم الناس فى مدوناتهم بدون سبب ودى مش حريه شخصيه
    ده هجوم لمجرد لفت أنتباه ناس مش بتزوره فى مدونته وأستخدامه لألفاظ لا تليق
    والتقلليل من شأن الغير رغم أن التدوين حاجه شديدة الخصوصيه ومش من حق أنسان يصادر ويقمع الغير فى التعبير عن نفسهم مش كفايه الحكومه
    أنا شرحتلك وجهة نظرى لما لمحت أسمك

    ردحذف
  13. غير معرف9/30/2006 03:21:00 ص

    يا حيوان لو قليت ادبك هنا تانى هاتترمى برة نهائى دة اولا

    ثانيا المدونة الىل انت قلت عليها دى اول ما فتحت مدونتها

    جت هنا و سابتلى لينك تطلب منى انى اقيم مدونتها

    يعنى لاشىء انى اروحج و اسيب تعليق لانى فى العادى مش بعلق عند حد كتير

    و بجد لو انت شايف نفسك دكر انا موجود فى اى حتة انت عايزها

    لان بصراحة اى حد بيختلف معايا مش بياخد حق و لا باطل

    ردحذف
  14. غير معرف9/30/2006 03:38:00 ص

    و ميعاد ايه يا تافه اللى انا اقابلك فيه دة و لا احدده لواحد زيك

    فوكك منى انا مش عايز وجع دماغ

    الكلاب تعوى و القافلة تسير

    و على راى ايمن نور زعيمك

    اعدائى يصنعون نجاحى

    ردحذف
  15. غير معرف9/30/2006 05:12:00 ص

    يا جماعة انا شايف ان الموضوع زاد كده عن حده.. انا ممكن نطلع مايتين الحرامية اللي حاكمينا براحتنا .. بس لما نيجي نناقش بعض او نختلف مع بعض ماتبقاش هي دي الطريقة اللي نكلم بعض بيها....لو يا عم الطبيب مش عاجبك كلام جيمي ممكن تكلموا بطريقة مؤدبة و لو مانفعش يبقى عملت اللي عليك...بس انت بطريقتك دي بتستفزوا انو يغلط فيك...و كلامك كلوا قفش من اول لاخر سطر....اصل مش مغقول تنتقدوا انوا بيشتم في مدونات الناس و تقوم انت جاي شاتمو في مدونتو...ولا ايه...خلينا حلوين مع بعض كفاية النياكة اللي البلد فيها

    ردحذف
  16. غير معرف9/30/2006 10:51:00 ص

    الأخ محمد عبدالله
    طبعآ عندك حق فى كلامك أنه يهاجم غيره وبعدين أنا أهاجمه مش أسلوب طبعآ
    بس هو ده اللى كنت عايز أثبته أن الهجوم على مدونات الغير شىء لا يليق
    وشكرآ
    وداعآ

    ردحذف
  17. غير معرف10/01/2006 12:12:00 ص

    كل سنة وانت طيب
    فينك
    منذ قرأت تدويناتك الأولى
    لم أرك
    تذكرتك
    من خلال ما نشر لك بالدستور
    ارجو التواصل
    زورنى

    ردحذف
  18. شكرا يا فتحى

    على التذكر دة و شكرا لانك اضعت وقتك فى قرائة تدوينتى اللى نزلت فى الدستور

    محمد يا عبد الله


    انا مش باتعصب على حد

    و كمان كل الكلام دة بصراحة

    ما يدخلش فى زمتى بنكلة

    لان لا معنى ان يتنحرر دكر علشان واحدة

    اكيد عندها لسان

    و تعرف ترد و اى واحد يحشر نفسه بين اتنين اكيد لازم ما ابصش لكلامه

    و كمان انا حر اهاجم وضع سلبى

    اللى شايفنى سلبى و لا بعمل حاجة غلط يتفضل ينشر عنى افظع الشتايم

    انا مش ممانع

    الاخ بدل ما يناقش القضية

    قعد يشتم مع انى اصلا

    ما شتمتش فى المدونة الىل انا اعترضت على اسلوبها

    و الا كانت صاحبة المدونة مسحتها

    و فى الاخر هوه ماله اصلا

    و لا احنا مجتمع ذكورى ابن وسخة بيموت

    و يهيج من مجرد انه يفكر ان واحدة هيه اللى قاعدة و كاتبة الكلام دة

    اه يا امة الجنس فيكى محركها

    اهدى و ما تتعصبش علشان واحدة كدة يا ابنى

    هيه لو تعبانة من الموضوع كانت جت و ناقشتنى و اطلع انت منها

    ردحذف
  19. غير معرف10/01/2006 02:47:00 ص

    انا مش عارف يا جمي انت افشت عليا ليه و انا اصلا كان كل كلامي ليه هو و بقولوه ما تنفعش الطريقة اللي انت دخلت تتكلم بيها و بقولوا كدة غلط و مغلطتكش في اي حاجة....
    و الموضوع اصلوا ان كل واحد ليه الحرية انوا يتكلم زي ما هو عايز ...بس نوجه اللي في نفسنا كلو للكلاب اللي ماسكينا بس نكلم بعضنا بطريقة حلوة و اللي مش عاجبوا كلامنا يسيبنا...
    و بصراحة يا دكتور يا نفسي انا مش فاهم لسة الافشة بتاعتك دي علشان شخص انت ممكن ما تكونش تعرفوا
    ما تسيبها هي ترد
    مش ممكن مش زعلانة
    المهم اني مش عايز حد يزعل مني انا كنت بقول كلمة خير و خلاص
    بس كدة

    ردحذف
  20. غير معرف10/01/2006 03:24:00 ص

    أى حد هايغلط فيه هابهدله وأربطه فى عمود وأنزل ضرب فيه
    أنا لى واحد غفير قريبى و واحد أمين شرطه أيوه أنا مهمه يا أحه
    وممكن أجيبك من أى داهيه هى الساعه كام معاك يا محمد أفندى
    يووووه ده أنا أتأخرت يدوب أروح أتسحر بقا بقا
    ههههههههههههههههههههههههه
    باهزر معاك يا جيمى أوعا تزعل منى أنا زى خالتك أشرقت

    ردحذف
  21. غير معرف11/20/2006 09:25:00 م

    التصرف السليم من البدايه يعطي كل ذي حق حقه

    ردحذف
  22. غير معرف11/20/2006 09:30:00 م

    التصرف السايم يعطي كل ذي حق حقه

    ردحذف
  23. Look At This more tips here look at this web-site visite site click this over here now right here

    ردحذف
  24. best replica bags online 2018 discover here j1z37v0a09 replica bags toronto helpful hints c2i12z1a67 best replica designer bags replica bags canada you can look here s9z28q1b21 fake louis vuitton replica bags philippines

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة